bixibit

Breaking News
recent

Virgin Girlfriend


कुरा आज भन्दा ५ साल अगाडि को हो जब मा आफ्नो ब्याचलर गर्न चितवन बाट काठमान्डू आएको थिए ...यो कथा म (बसन्त ) र मलाइ सेक्स को दुनियामा परिचित गराउने मेरो गल्फ़्रेन इन्दिरा बीच को कथा हो ..उनि म बस्ने डेरा को ठिक बिपरित घरमा आफ्नो आमा बुबा संग बस्थी..मेरो उमेर त्यो बेला २३ थियो अनि इन्दिरा को त्यस्तै १८/१९ थियो ...उनि बाह्र क्लास मा पढ्थी....मान्छे खासै राम्री नभएपनि उनको सरिर भने पूर्ण रुपमा बिकशित भएको थियो...५ फिट ४ इन्च हाइट कि उनि ३४-२६-३६ सरिर कि मालिक्नी थिइ ..

एक दिन को कुरा हो ...म कलेज बाट फर्किदै थिए ठ्याक्क मेरो नजर उनि बसेको कौसी मा पर्यो .....म उनलाई हेर्दै हासे अनि उनि पनि मलाइ हेर्दै हासिन ..तर हामि दुवै संग बोल्ने कुनै नाता थिएन त्यसैले त्यो दिन त्यस्तै भयो र यो एक एर्का लाइ हेर्दै मुस्कुराउने क्रम केहि दिन चल्यो र एक दिन मैले उसलाई भेट्न बोलाए .....उनले पनि मेरो भेट्ने कुरालाई सहजै स्विकारिन र मैले उनलाई स्वयम्भु मन्दिर भेट्न बोलाए र प्रपोज गरे ....उनि केहि नबोली घर गईन ....मैले सोचे पहिलो भेट मै यस्तो गर्न नहुने हो भन्दै पश्चाताप गर्दै घर गए ..तर भाग्यबस बेलुका मेसेज आयो "म पनि तिमि लाइ माया गर्छु " मेरो खुसि को सिमा नै रहेन त्यसपछि सुरु भयो मेरो र इन्दिरा को प्रेमकहानी ...हामि कहिले गोदावरी त कहिले नगरकोट कहिले धुलिखेल त कहिले दोलालघाट घुम्न जान्थ्यौ....




समय संगै उनको १२ को जाच पनि आउन लागेको थियो र त्यहि बेला गाउमा उनको दाइ को बिहे पनि हुन लागेको रैछ ...तर उनको जाच भएको ले उनि काठमान्डू मै बसे र उनको आमाबुबा गाउ गरे बिहे को चाजो पाजो मिलाउन ...घरमा कोहि नभएको ले उनले मलाइ उनको घर बोलाइन...म उनको घर जादा उनि जिन्स को छोटो स्कर्ट र माथि एउटा समिज मा थिइ....उनलाई यस्तो अबस्थामा देखेर मेरो नियत खराब भयो ....तर पनि आफुलाई सम्हाल्ने कोसिस गरे र घरमा छिरे ...मलाइ  उसले आफ्नो कोठामा लिएर गइ ..मैले यहि हो सहि समय भन्ने सोचेर उसलाई बिस्तारै तानेर आफ्नो अंगालोमा बाधे ....उनको सास फुलिरहेको थियो ...धड्कन बढिरहेको थियो ...मैले बिस्तारै आफ्नो हातले उसको कपाल चलाउन थाले अनि उनि मेरो पिठ्यु बेसरी चिमोत्न थाल्यो ...मैले बिस्तारै मेरो ओठ उनको ओठ मा जोडे र बेसरी चुस्न थाले ...उनि ऐया दुख्यो भन्दै कराउन थाल्यो सायद उनको यो पहिलो चोटी भएर होला ...मेरो दाहिने हात बिस्तारै उनको त्यो ३४ साइज को हिमाल माथि पुग्यो र अर्को हात त्यो महेन्द्र गुफा निर...तर उनको गुफा मा हात चिराउदा उनको चार कोशे झाडी को अनुभब गरे र सोधे "छ्या कति लामो कपाल हो ...आज सम्म काटेको छैन कपाल?
उनले लाजले मलाइ हेर्दै भनि " यो कपाल नि काट्न मिल्छ "मैले मन मनै सोचे "कस्तो सोझी मोरी रैछ ..यो पक्कै भर्जिन हुन पर्छ " अनि मैले यता उता हेरे र टेबल माथि राखेको कैची ले उनको पुती मुन्दन गर्न थाले ...जब चार कोशे झाडी फडानी गरे म उनको त्यो टिलिक्क टल्केको भर्जिन पुती हेरेको हेरेइ भए ..मेरो मुखमा थुक आइहाल्यो र एउटा बच्चा ले आमा को दुध चुसे जसरि म उनको पुती चुस्न थाले ...मैले उनको पुती चाट्दा उनि "अह उम् आ गर्दै कराउन थालि " मलाइ उनको आवाजले झन् हरनी बनायो र झन् बेसरी चुस्न थाले...चुस्दा चुस्दै उनको पुती बाट सेतो माल झरिहाल्यो ...जिन्दगि मा पहिलो पल्ट भर्जिन केटि को माल खाएको थिए मैले..नुनिलो हुने रैछ

अब मैले बिस्तारै आफ्नो कपडा खोले र मेरो लाडो उसलाई चुस्न लगाए ....उनि सिकारु थिइन् त्यसैले मैले नै मेरो लाडो उसको मुखमा हालिदिए ...पहिला त उनले घिन मानिन तर मैले फोर्स गरेपछि उसले बिस्तारै मेरो लादो चुसिन ...लाडो हल्का चिप्लो भएपछि मैले उसको खुट्टा फाटे र मेरो लाडो उसको पुती मा छिराउन खोजे ...उनि डराउदै थिइन्...मैले बिस्तारै उनको पुती मा थुक दलेर मेरो लाडो छिराउन खोजे ....तर भर्जिन पुती भएको ले छिरेन ...मैले अलि बिस्तारै धक्का दिदै ल्वामै छिराए .उनि मरे नि आमा भन्दै कराउन थालि ...मैले हत्तपत्त मेरो मुख उनको मुख मा हालिदिए र आवाज बन्द गरिदिए ...तर उनको आखा बाट आसु झर्यो ..उनको पुती बाट पनि रगत बसे जस्तो अनुभब भएको थियो मलाइ ...मा बिस्तारै आफ्नो रफ्तार बदाउन थाले ..उनि  दुख्यो आइया मरेनी अह भन्दै आवाज निकाल्दै रुन थालि ...तर म यौन क्रिडा को चरम सिमा मा पुगिसकेको थिए त्यसैले मैले उनको पिडा बारे बिर्सेर झन् झन् छिटो धक्का दिन थाले र केहि समय मा मेरो विर्य ले उनको पुती भिजाइदियो ....म थकित भएर खाट मा नाङ्गै पल्टिए र उनि पनि रुदै तन्नाले आफ्नो नाङ्गो सरिर धाकिन ....

त्यसपछि हामि बेला मौका मा चौका हान्ने काम गरिरहन्थ्यौ...मैले मेरो काठमाडौँ को ३ बर्षे बशाई मा उनलाई धेरै चिके ...तर अभाग्यबस हाम्रो बिहे भएन र आज बस म संग उनको याद मात्र बाकि छ
Basant Giri

Basant Giri

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.