bixibit

Breaking News
recent

Some 18+ Jokes Part-I

केटा: बेबे केहीबेरको लागि आँखा बन्द गर न
केटी: OK लु बन्द गरे
केटा: के देख्यौ?
केटी: चारैतिर अध्यारो ... किन?
केटा:(रोमान्टिक हुँदै) हो बेबे, that's how my life is without you..😍
केटी: टोइट मु# ...... आँखा बन्द गर्न लाएर दुध पो माड्छ होला भन्ठानेको त सायरी पो छाँट्दो रहेछ जा#



adult jokesको लागि तस्बिर परिणाम



हजुरबा: केटा... हामी सानो छदा १० रुपेमा पेटभरी दुध खानु पाइन्थ्यो
:
:
:
:
:
:
नाती:क्या मज्जा थियो तपाईंहरुको पालामा !
आजकाल त १०० रुपेमा धरी कसैले माड्नु /मुसार्नु पनि दिदैनन्







एक चोटि ठमेल मा एउटि लाई सोधेको
"अगाडि ठोकेको कति?"
उस्ले भनी "1500"
.
फेरि मैले सोधे
"चाक हानेको चै कति नि?"
.
उस्ले भनी
"मात्र 500" :O
.
चाक हान्ने निर्णय गरियो!
एउटा होटेल मा लगेर दनादन चाक मा दिदै थिए
बोक्सी ले ढ्वाक गरेर पादी >:(
.
मैले सोधे रिसाउदै
"किन पादेकी ह?"
.
उस्ले भनी
"धेरै प्रेसर भएसी आकास गर्जिदैन त बुद्दु?"
.
मेरो पालो चाक भित्रै मुतिदिए!
उस्ले थर्काइ "के गरेको यो?"
.
मैले भने
"आकास गर्जे पछि पानी पर्दैन त!" 😂
.
पुरै स्पीड मा हान्दै थिए,
एक्छिन पछि गिलो गिलो भयो!
.
रिश ले म झन्किए
"मा*ने भालु किन हगेकी?"
.
उस्ले भनी
"पानी परेपछी हिलो हुन्न त!" :v
.
मेरो पालो चाक बाट निकालेर अगाडि घुसारिदेको
"अगाडि किन छिराइस मा*** र*डा?"
.
मैले हास्दै भने
"हिलो मा चिप्लिदैन त तेरिमा र*डी!" 😂😂












यतिसम्मका अनुभवी साथिहरु छन कि...
.
.
.
.
चाटेकै भर मा पत्ता लाइदिन्छन कतिले
ठोकिसकेको छ यसलाई भन्ने😂




हेर केटा हो
बिहे भनेको त मागी नै गर्नु पर्छ
लभ परेरे बेहे गर्यो भने त
"बुडा आज मैले नुहाएर ___ धुनै बिर्सेछु, धोएर सुकाइदेउन" भन्न बेर छैन !😂😂





"मलाई तिमी साह्रै राम्री लाग्यो,म तिमीलाई आफ्नो girlfriend बनाउन चाहन्छु नाइ नभन pls !"
:
:
को साचो अर्थ
:
:
"चाहे जे सुकै होस् एक चोटि त ठोकेरै छोड्छु"






केटी: तिम्ले मेरो बुब्स चुसेर चुसेर ठुलो बनाइदिसक्यौ ......
-
-
-
-
-
-
-
केटा: हावाको कुरा नगर न बेबे
एदी तेस्तो हुने भए त मेरो ला* घुडासम्म पुगिसक्थ्यो अनी मैले कन्डमको साटो साइकिलको ट्युब लगाउनु पर्थ्यो







She : हजुरलाई Birthday मा के गिफ्ट किन्दिम ? 😀😀
Me : केही किन्दिनु पर्दैन , तिमी सँग भएको चिज दिए हुन्छ ।😉😉
She : नाई के , त्यो त हुन्न , अरु जे भने पनि किन्दिन्छु ।
Me : ए , मेरो मोबाईल पनि फेर्ने बेला भाको छ , S8+ राम्रो छ हैन ?
She : ओके त्यसोभए तर घोप्टो चाहिँ नपार्नु है
😂😂



पानीमा भिजिसकेपछी जब तपाईंको girlfriend ले भन्छे
"मलाई कस्तो जाडो लाग्यो"
:
:
तेतिबेला छक्का जस्तो नभन्नुहोला
:
:
"मलाई पनि!!"
:
:
Confident भएर नडराइ सोध्नुस्:"कोठाको ब्यवस्था गर्छु है त?







शेरे आफ्नो कामले गर्दा शहरबाट १ हफ्ताको लागि बाहिर जान लागेको थियो जाने बेलामा बुडिले १ प्याकेट कन्डम दिदै भनी: 'यो राख्नुस् तपाईंलाई मुड चलेको बेलामा प्रयोग गर्नुहोला'
यो देखेर शेरेले मनमनै खुशी हुँदै सोच्यो:' वाह! मैले कस्तो बुझ्ने बुडी पाएछु'
खुशीले हाँस्दै शेरे बाहिर निस्की नै के लागेको थियो बुडिले फेरी भनी :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
सुन्नुस् त! खै त्यो प्याकेट बाट मलाई पनि २-४ वटा दिएर जानुस् न, के था न अचानक मेरो पनि मुड चल्न सक्छ'
*शेरे अहिले कोमा मा छ*






छोरी : म एउटा केटासङ्ग प्रेम गर्छु र उसैसङ्ग बिहे गर्न चाहन्छु..
आमा: के गर्छ त त्यो केटाले?
छोरी: जहिले गर्छु भन्छ तर पनि म चै माथी मात्रै दिन्छु तल गर्न चै बिहे पछि मात्र भनेकी छु 😂😂






बुडिले बुडाको नांगो चा^मा प्याट्ट प्याट्ट हिर्काइ
बुडा: के गरेको?
बुडी: तबला बजाको नि
बुडा:(उत्तानो फर्किदै) लु अब मुरली पनि बजाउ







जब राती अचानक ला* ठन्किन्छ अनी मनभरी नानाथरी कुराहरु खेल्छन्
चमेलिको बुब्स ठुल्ठुलो माड्न पाए त खैनी माडेभन्दा पनि मज्जाले माड्थे
:
माथ्लो घरको अंकलको बुहारिको चाक सहि पोटिलो छ doggy स्टाईलमा ठोक्नु पाए त पेट्भरी हावा छिर्ने गरी ठोक्थे
:
फेरी सोचाइ आउछ कि अफिसको सेक्रेटरि बबाल HOT छे दुइटै खुट्टा काधमा चढाएर हान्न कस्तो मज्जा आउछ होला
:
छिमेकी गौतम आन्टि ४०+ भए पनि सेक्सी छे माथिबाट riding गराउन पाए त जिउदै स्वर्गै पुगिन्थ्यो क्यारे !!!
:
:
अनी टोइलेट गएर १ लट छोलिसकेपछी सोचाइ आउछ कि यार यो सब त गलत हो एस्तो सोच्नु पनि पाप हो संसारमा आफ्नो इज्जत भन्दा ठुलो अरु केही छैन





मु* अहिलेका केटिहरु साच्चिकै स्वार्थी हुन्छन:-
जाठिहरु धनसम्पती टन्न भाको,बाइक भाको,ठुलो घर भाको, अझ PR वाला केटा खोज्छन केटा जस्तो होस बाल छैन. धनसम्पतीमा राज गर्न चाहन्छन
अनि हामी बिचरा केटाहरु केटिको पु* मात्र भए नि पुग्छ..
न सम्पती चाहियो न त केही.. अनि त्यै पु* नि हाम्रो भए त हुने नि न उक्काएर लैजान मिल्छ न त अचार बनाउन मिल्छ..
कुन्चैले हान्दा हान्दा थोत्रो भएको पर्यो भने पनि थाहा नपाएजस्तो उहिले साइकल चलाउदा फुट्यो होला भन्दै चुप लाग्नुपर्छ :v

admin

admin

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.